ZWROTY
Klient, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny.
Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany oraz został zakupiony przez osobę fizyczną.
Odzież musi być:
- nowa
- posiadać oryginalnie przymocowane metki
- nie nosić śladów użytkowania.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać:
- odzież bez śladów użytkowania z oryginalnie przypiętymi metkami
- wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
- dowód zakupu (paragon lub fakturę)
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni!
Zabezpieczony towar prosimy odesłać na adres:
FASHION LOOK Al. Jana Pawła II 18 B lok. U19 05-250 Radzymin
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania na stronie https://fashionlookonline.pl/
Zwrot kwoty za zakupiony towar
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem pocztowym!
Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z butikiem pod nr tel. 500 202 852.
REKLAMACJE
Aby złożyć reklamację należy:
wypełnić formularz reklamacyjny – do pobrania na stronie https://fashionlookonline.pl/
- reklamowany produkt z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym, przesłać na adres:
FASHION LOOK Al. Jana Pawła II 18 B lok. U19 05-250 Radzymin
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu.
- W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
- Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt wysyłki na podane konto bankowe.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem pocztowym!